3 Kasım 2008 Pazartesi

Kebbapçı

Bilenler bilir, ODTÜ çarşı içerisinde üst katta Kebbapçı diye bir yer var. Adı üstünde, türlü türlü kebaplar, çeşit çeşit tatlılar var. Hayır, reklam yapMıyorum, çünkü bunun için para almadım.
Eylülden beri sadece iki kez gittim ve gözlemlerim sonucu burası fena halde Müslüm Baba seviyor, ya da çaktırmadan ona özeniyor. Garsonlardan bahsediyorum.. Müslüm Babacı garsonlar.. Her sipariş için masanıza önce bir "Eveeeeeeeaat" nağmesiyle dalıyorlar ki, gerçekten ürpertici. Ne evet yani? Hayır nedir heyecanın şekerim, her zamanki gibi birşeyler isteyeceğiz ve bunları aklında tutup mutfağa bildireceksin. Bu yani.
Ayrıca şunu da söylemeliyim, ki başka bir gözlemimdir, yemekler tatmin etmiyor. Bir Adanalı olarak, kebaplar damak tadıma feci halde zararlı. Ha soslu moslu acılı Adana götürmüşsün, ha sahanda kadınbudu köfte götürmüşsün, fark yok.
Sözün özü, ODTÜ'deki keşiflerim gerçekleştikçe burada paylaşmak istiyorum. Evet Berk, sendeyiz...

0 Comments:

Post a Comment