9 Kasım 2008 Pazar

Pazar Girdisi

Berk'in yokluğunu fırsat bilip hemen bir kayıt daha gireyim diye düşündüm. Kusura bakma dostum :D Öncelikle 10 Kasım'ın yaklaşmış olması nedeniyle hem blog olarak, hem de deli dolu akıllı uslu iki çalışkan Türk genci olarak, Mustafa Kemal'i saygıyla anıyoruz. Yani aslında her zaman saygıyla anıyoruz ama 10 Kasım'da daha bi' özlüyoruz. (bir reklamda şöyle bir ifade gördüm, çok hoşuma gitti: "1881 - 193∞")
10 Kasım'dan bir gün öncesine, yani bugüne dönecek olursam; Fenerbahçe'nin fark attığı bir derbi var. Bir Beşiktaşlı olarak FB taraftarlarını kutluyor, Galatasaraylılara da (en başta Berk'e) geçmişler olsun diyorum.
Farkındayım, fazla resmi bir kayıt oldu, bunun için Berk'le benim gelecekten gelen bir resmimizi koydum.. Herkese mutlu ve sevecen bir hafta diliyorum. Hadi dağılın şimdi.

0 Comments:

Post a Comment