6 Kasım 2008 Perşembe

ODTÜ'de otostop

Aslında tam başlık şöyle olmalıydı; "ODTÜ'de otostop çekmeye çalışan hazırlık insancığı Berkay". Evet, "çeken" değil "çekmeye çalışan".. Neden böyle? Çünkü beceremiyorum. Daha başparmak aşağıyı mı yukarıyı mı göstericek onu bile yeni öğrendim. Dur, nasıldı.. Başparmak aşağı doğru ise 'kapıya gidicem', yukarı doğru ise 'dışarı çıkıcam'. Uff yok yau böyle değildi. Bak, öğrenememişim daha..
Her neyse, dün bir arkadaşımla beraber rektörlüğün ordan kapıya gitmek üzre otostop çekelim dedik. Malum, yürüsek on dakkada ancak gideriz. Gelemeyiz öyle sıkıntılara.. Durduk rektörlüğün karşısında, ve ben başladım otostop çekmeye. Sağ el yola, başparmak aşağı doğru. Umutla bekleyen bendenizi bir türlü sallamayan arabaların sayısı giderek arttı, arttı, arttı... Arkadaşıma dönüp 'biraz sen denesene, belki duran olur' dedim. Arkadaşın sırasında daha ilk geçen araba durdu. İçimden "oha, hasstr, üff, vay canına"; dışımdansa "eheh valla bravo ehi heh" nidaları çıkıverdi. Bindik arabaya, kapıda indik.
Bu benim ikinci başarım otostop denemelerimde. Başarısız olduğum diğer pek çok denemenin yanında bir hiç tabi. Ben de bunun üzerine düşünmeye başladım. Acaba neden beni arabalarına almıyorlar? Şeytan tüyü de var ama?.. Alsanıza lan, ağlarım.. (Velhasılkelam, ODTÜ'de otostop girişimlerim büyük çoğunlukla dolmuş durdurarak sona erdi, daha uzun zamanlar da öyle olacak gibi görünüyor)

0 Comments:

Post a Comment