12 Kasım 2008 Çarşamba

Teknopark Harikalar Diyarı

Dün, yine güzelim ODTÜ'nün git git bitmeyen kampüsü içinde garip bir yeri daha keşfettim: ODTÜ Teknokent...
Teknokent'e gitmek üzere bir arkadaşımla yola çıktık.. Biz sanıyoruz ki işte, böyle magnetik ya da yer çekimsiz odalar, simülasyon salonları, oyun sahaları falan filan. Biz oraya bayaa Tekno-Park hayaliyle gittik. Zaten gidene kadar adını da Teknopark olarak biliyorduk.
Neyse efendim, çöl süsü verilmiş bu yere girer girmez hemen binalara atalım dedik kendimizi. Birine girdik.. Boştu. Sadece uyuşuk bir güvenlik görevlisi (abi saygılar) ve bir kaç takım elbiseli adam. Meğersem öğle tatiliymiş. Fırsattan istifade edip karnımızı doyurduk. Çok ucuz değil buranın kantini, pahalı hatta. Ee malum orda ODTÜ'den bağımsız bambaşka bir medeniyet var. Bayaa bildiğin şirketler arazisi kurulmuş. Hep 30 yaş üstü insanlar filan. Bir anda, bırakılacak biri olmadığı için babanın yanında işe gelen küçük çocuk baskısı hissettim üzerimde.
Yemekten sonra o bina senin, bu bina benim, şurdaki sana girsin burdaki de bana diye şen şakrar dolaşırken hep bir yerlere yönlendirildik. "Onu şurdaki sekretere soracahsınız", "İlerde sağda İkizler binasından öğrenecehsiniz", "Şu copu görüyonnu".. Ha, yok bu en sonuncusu olmadı Allah'tan :D
En sonunda yönlendirile yönlendirile başımız dönerken şu şekilde kibar bir kovulma ile karşılaştık: "E şekerim siz internet sitesinden araştırdınız mı iyice? Hayır yani oraya bakmadan direk buraya geliyosunuz, ben hepsini nası anlatıyım? Şimdi gidin ve önce websitemize bakın.." Kıçımıza tekmeyi yiyince arkamıza bakmadan uzaklaştık. Ve böylece Teknokent maceram da şimdilik sona erdi..
Pi-Es: Geçen hafta popquiz vardı diye (bkz: Sonunda) gereksiz şakalar yapan sınıf arkadaşlarıma selam olsun, 0 falan almamışım.
Saygılar.

0 Comments:

Post a Comment