5 Kasım 2008 Çarşamba

arkabahçe ha?

Çok geçmiş olsun sevgili berkay düştüğünü şimdi okudum ve yeni öğrenmiş oldum, inşallah bişeyin yoktur. Başlığı okuyunca geçen gün arkadaşlarınla bir küçücük aslancık sırıtışınla yurtların ordan çarşıya yürüdüğünü (ben otobüsteydim) hatırladım, arka bahçeden döndüğünü düşünmüştüm :) Benim de ilk keşfedişim şöyle oldu efendim:
Arkadaşlar kilo işi binlerce çeşit yemek olan harika ve çoook ucuz bi yer olduğunu söylediler tabii ki ARKA BAHÇEE sonra gittik beraber ve herbirimiz kaybettik kendimizi, aslında sadece ben kaybetmişim kendimi çünkü hesap 9 ytl tuttu :D whereas konuşulan fiyatlar 3 ytl 4 ytl arası... Bu arkadaşlar ise tabaklarının çeyreğini doldurmuşlar O KADAR yemek tabii ki 3 ytl tutar! Gerçi ben de abartmışım efendim üç çeşit yemek, tatlısından meşrubatına olmakla birlikte her şeyi almışım 9 ytl bedava sayılır. Nitekim kilolar aldı başını gidiyor şekerim bi dur demek lazım :)

0 Comments:

Post a Comment