3 Kasım 2008 Pazartesi

ODTÜde kebap ve kebbap

Dostum her gün sınıf arkadaşlarıyla takılmaya başlamamıştı daha (:P) bir gün birlikte kebbapçıya gittik bi hevesle, ("yemekteyiz" yarışma programındaki uyuz yarışmacılar gibi ben de bazı şeyler söylicem) bi kere oturduğumuz masanın örtüsü leş gibiydi ama değiştirilmedi bu çok büyük bi hataydı, ikincisi ezme adı altında tanımlanamayan bir cisim geldi masaya sanırım salata artıklarının güneşte bekletilmesiyle oluşturduğu bir bioorganizmaydı ama çok açtık yedik malesef :D uzun süre sipariş alınmadı bi ara kalkmayı düşündük ama büyük bi tepki olur diye nezaketen vazgeçtik efendim... Neyse sonra o yemekler geldi ama anam gelmez olaydı vuuuuvvvv!! yağı mı uçuktu tadı mı kaçıktı hiç artık netleştiremicem ama kebap ustası adanalı dostum daha iyi bilir kebabı ve o da böyle diyorsa demek hakketen bir kalite sorunu var demektir. Kızılayda bir çok lokanta biliyorum, hem popüler olanları hem de az bilinen esnaf lokantalarını... Çoğunda verilen hizmetin kalitesi bunun iki katıdır yemekler adam gibidir ve üstelik fiyatlar da aynı civardadır.. Odtülüye hizmet etme ayrıcalığını yakalamış bu lokanta acaba bulunduğu yeri hak ediyor mu ha hak ediyor mu sorarım! Diyerek yerin dibine soktuğumuz lokantada daha çok beytiler, iskenderler yeriz gibime geliyor ama olsun allahtan kimse okumuyor bu yazdıklarımızı dostum :D

0 Comments:

Post a Comment