6 Kasım 2008 Perşembe

Rezalet!

Efendim dün okuldan çıktım ve eve gitmek üzere yurtların ordan otobüse bindim. Şoför pasosu olmayan iki kez bassın dedi, fakat ben çoktan basmıştım ve sıradaki basmaktaydı "hı hö? bişey mi? oe pasoeü.. ben gitti.." diye mırıldanarak arkada bi koltuğa sindim! OHA ya oha! İki kez basılır mı en fazla farkı alınır o da 40 kuruş! Neyse efendim herkes de aynı şekilde sıyrılarak geçti ordan derken Yüzüncüyıl'da Kiler durağında binen üç liseli kız yine şoför tarafından aynı sebepten uyarıldı, fakat kızlar paso için başvurduklarını hatta 21 ytl verdiklerini ve bandrol beklediklerini söylediler -sert ve asi bir tavırla-. Bu sırada otobüse binen bir EGO görevlisi kızlara ters ters bakarak o iğrenç sokak ağzıyla "buranın kuralı vaar kızlaar öylee gonuşamazsınız öğrenci belgeni ibraz etmeden geçemezsiiiin" (halbuki mesele öğrenci belgesi değildir paso başka bişeydir -paso: öğrencilerin indirimden yararlanmak için verdikleri FAHİŞ ücret karşılığında aldıkları bandrolle geçerli olan kart! Yani o cahil, terbiyesiz, kaba ve ... adam daha bunu bilmiyor bi de ibraz kelimesini kullanıyor hey yarebbim- Daha sonra kızlar kalkıp orta sıralarda bi yere oturdu ve adamla konuşmayı kestiler, ama adam şoföre arabayı durdurmasını ve kızlar inmeden hareket etmemesini söyledi bütün diğer yolcuları rahatsız ve huzursuz eden o ses tonu ve kızları küçük düşüren hakaretleriyle... Sonra kızlar dayanamadı ve söylene söylene arabadan indiler. Adam bunla da yetinmedi anca gidersiniz dedi bağırarak. Bu kez sadece otobüsteki insanlar değil bütün yüzüncüyıl duymuştu adamın sesini, dolayısıyla kızlar da karşılık verdi ona ve adam gaza gelip arabadan indi ve arkalarından gitti. Bu hangi çağdan geldiği belli olmayan hatta ne tür bir yaratık olduğu da kestirilemeyen canlı hepimizin huzurunu kaçırmıştı. Otobüste bir sürü yaşlı insan da vardı ve bu olaydan sonra şoförü azarladılar, beyfendiye(!) neden bu olayın böyle uzatıldığını ve kızların arabadan indirildiğini sordular, adam kem küm etti bişey diyemedi...

0 Comments:

Post a Comment