2 Kasım 2008 Pazar

sıkıcı bir pazar öğleden sonrası hava kararmaya başlıyor ve içim daralıyor. Gta SA oynuyorum CJ le renkleniyor pazar günüm. CJ kilo almış ibaresini görünce gyme gidiyoruz beraber, CJ bisiklet makinasında terlerken kendimi düşünüyorum yahu ben yağ torbasına dönmüşken CJle niye uğraşayım ki! Gideyim kendimi götüreyim gyme ama işte kıyamıyorum CJ hapisten yeni çıktı ya da gurbetten yeni geldi tam hatırlamıyorum. CJi kapatıyorum dostumun başlattığı ortak blog sayfasına yazıyorum. Niye yazıyorum spor yapmam gerekirken! Yazma sporu yapayım bari diyorum... Bu bir günlük diil anlık oldu ama olsun. Şu an mutfağa gidiyorum abur cubur kalmış mı diye... OF hava iyice karardı! Nefret ediyorum pazar akşamlarından çünkü ÇOK sessiz oluyorlar! facebook sayfasına tekrar bakıyorum bi değişiklik yok şimdi mail kutuma bakıyorum gelen mail yok... sanırım çıkıp biraz okuyacağım, dergi okuyacağım...

0 Comments:

Post a Comment